Interesujące techniki filmowania reklam

Szybki rozwój technologii sprawił, że przed osobami zajmującymi się produkcją reklam otworzyły się zupełnie nowe perspektywy. Upowszechniły się techniki filmowania, które wcześniej były zarezerwowane wyłącznie dla wysokobudżetowych produkcji lub zupełnie niemożliwe. Z drugiej strony wzrasta popularność metod, które znane są od dawna, ale najlepsze efekty dają w połączeniu ze współczesnym sprzętem – zarówno nagrywającym, jak i służącym do obróbki zarejestrowanego materiału.

Filmowanie reklam przy użyciu dronów

Ujęcia z lotu ptaka zawsze wzbudzały zainteresowanie zarówno filmowców, jak i widzów. Do niedawna jednak pozostawały bardzo kosztowne i wiązały się z różnego rodzaju ograniczeniami: śmigłowca nie da się wykorzystać w każdych warunkach i miejscu, a obszar poruszania się kamery na wysięgniku jest mocno limitowany. Lekarstwo na te problemy pojawiło się wraz z rozwojem elektroniki i upowszechnieniem się dronów, przy jednoczesnej postępującej miniaturyzacji kamer zdolnych do rejestrowania obrazu o odpowiednio wysokiej jakości. Dzięki temu możemy cieszyć się znakomitymi ujęciami z wysoka za niewygórowaną cenę. Filmowanie przy użyciu dronów wykorzystywane jest najczęściej w przypadku spotów reklamowych dotyczących imprez masowych, a także zawodów sportowych.

Time lapse, czyli film poklatkowy

Pojęcie filmu poklatkowego znane było już w XIX wieku, choć technika ta nadal chętnie wykorzystywana jest przy produkcji nowoczesnych spotów reklamowych. Najczęściej służy ona do filmowania poruszających się obiektów (ludzie, samochody, chmury) na tle nieruchomego otoczenia (budynki, ulice czy góry).

Wejdź na http://filmowa.pl/ i stwórz profesjonalny film reklamowy dla siebie i swojej firmy

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Wysyłanie

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?

Przejdź do paska narzędzi